niedziela, 10 czerwca 2012

Suzuki SV 650 N

Suzuki SV 650 N

Kupiłem go od znajomego handlarza z południa Lubelszczyzny. Motorek kupiony we Francji w firmie ubezpieczeniowej. Rocznik to 2005. Rozbity tak jak na zdjęciu poniżej. 


Silnik o pojemności 650 ccm i mocy 72 KM


Pierwsze co to kupiłem uszkodzone części takie jak kierownica, manetki itp graty


Następnie go rozkręciłem i wymontowałem uszkodzone elementy.


Rama i lagi okazały się proste.


Silnik z przebiegiem 15 tyś km czyli całkiem świeży i bardzo ładnie chodził.







Uszkodzenia baku były zbyt duże że trzeba by było wyciągać bak za pomocą spawów lecz w przypadku baków istnieje ryzyko zapalenia się oparów podczas spawania dlatego dałem sobie spokój i kupiłem nowy bak.


 Dlatego do malowania trafiły tylko bak (nowy był w innym kolorze) i jeden plastik.


Z innych napraw mogę wyliczyć: prostowanie kolanka wydechu, uszczelnianie chłodnicy, naprawa i spawanie obudowy licznika, malowanie obudowy zegarów, malowanie lampy przedniej, naprawa tylnej obudowy tablicy rejestracyjnej.


Z rzeczy które kupiłem najważniejsze to: podnóżki, kierownica, lusterka, metalowe naklejki na bak i plastiki,   dekiel pojemnika płynu hamulcowego,  klamki hamulca i sprzęgła, tankpad, i końcówki kierownicy, nowy akumulator i wymiana oleju.



Autorska pracą którą wykonałem w sposób naprawdę godny podziwu była obudowa chłodnicy którą skonstruowałem za pomocą anodowanej na niebiesko aluminiowej siatki, kilku kawałków aluminiowych profili U  i 4 śrubek łączących wszystko.
































Poniżej znajduje się filmik z pierwszego odpalenia po złożeniu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz